Často kladené otázky FAQ

Kategorie
 
 
 
 
 

FAQ

Často kladené dotazy FAQ

1. Jakým způsobem řešíte distribuci po České republice?

    Objednané zboží posíláme kurýrní službou GLS na dobírku. PPřípadně standardní doručení, při úhradě předem převodem na náš účet, v tomto případě platíte nižší poštovní poplatek.  Nadrozměrné produkty jako dveře, zárubně posíláme paletovým přepravcem DHL Freight / Toptrans. Na tuto službu se vztahují samostatné ceny, pro konkrétnější informace nás kontaktujte.

2. Jaká je cena za dopravu na dvereprofi.cz?

    Cena hlavně závisí na druhu objednaného zboží, od jeho hmotnosti a rozměrů.
    Zboží s hmotností do 50 kg doručuje přepravní kurýrní služba GLS.
    Cena za dopravu je vždy účtována za celou objednávku bez ohledu na to, kolik položek obsahuje.

3. Kde si mohu zboží vyzvednout osobně?

    Zboží si můžete vyzvednout osobně v naší prodejně Interierdvere, ul.P.O. Hviezdoslava 242/16, Zvolen 960 01 Slovensko

4. Je možné si zboží zakoupit i bez objednání v eshopu / na internetu?

   Samozřejmě si můžete vybrat a zakoupit zboží i bez předchozí objednávky. Kontaktujte nás telefonicky, mailem případně osobně v kanceláři/vzorkové prodejně.

5. Jaká je doba dodání zboží když si ho objednám s dopravou domů?

    V případě zboží skladem a objednání do 11,00 hod., máte zboží doma u sebe standardně za 2 - 3 dny. Pokud se jedná o zboží na objednávku, dodací lhůta je uvedena u konkrétního produktu.

      
6. Mohu u vás platit platební kartou?

    K platbě platební kartou můžete využít B-PAYMENT. Případně můžete využít platbu předem na náš účet v Raiffeisen bance Břeclav.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze