Často kladené otázky FAQ

 
 
 
Úvod > Často kladené otázky FAQ
 


Často kladené dotazy FAQ

1. Jakým způsobem řešíte distribuci po České republice?

    Objednané zboží posíláme kurýrní službou DHL na dobierku.Případne doručení při úhradě předem. Nadrozměrné produkty jako dveře, zárubně posíláme paletovým přepravcem DHL Freight / Toptrans. Na tuto službu se vztahují samostatné ceny, pro konkrétnější informace nás kontaktujte.

2. Jaká je cena za dopravu na dvereprofi.cz?

    Cena hlavně závisí na druhu objednaného zboží, od jeho hmotnosti a rozměrů.
    Zboží s hmotností do 50 kg doručuje přepravní kurýrní služba DHL Parcel.
    Cena za dopravu je vždy účtována za celou objednávku bez ohledu na to, kolik položek obsahuje.

3. Kde si mohu zboží vyzvednout osobně?

    Zboží si můžete vyzvednout osobně v naší prodejně Interierdvere, ul.P.O. Hviezdoslava 242/16, Zvolen 960 01 Slovensko

4. Je možné si zboží zakoupit i bez objednání v eshopu / na internetu?

   Samozřejmě si můžete vybrat a zakoupit zboží i bez předchozí objednávky. Jedinou podmínkou je, aby bylo zboží v prodejně na sklade.Hlavne v případě dveří je toto nejvhodnější cesta k Vašemu spokojenému nákupu, jelikož Vám umíme poradit s výběrů, typu dveří, dekoru, skla a individuální vypracovat nabídku.

5. Jaká je doba dodání zboží když si ho objednám s dopravou domů?

    Zboží budete mít doma z pravidla do 2-3 pracovních dnů od potvrzení objednávky, v případě že je dané zboží skladem. Pokud by bylo třeba zboží objednat, a doba dodání by se prodloužila, budeme Vás informovat.

      
6. Mohu u vás platit platební kartou?

    V naše kamenné prodejně nelze platit platební kartou. Na nákup kartou můžete využít možnost Tatrapay (pokud jste majitelem účtu Tatrabanky) přímo v nákupním košíku v možnostech platby.
 


 

 
 
Nejsou zde žádné položky k zobrazení